Saturday, February 28, 2009

Rekod Tercipta Sudah!


Genaplah sebulan di bulan Februari ini aku mengupdate blog tanpa henti dan diikuti rapat oleh The Elf dan SOT. Impian aku mencipta Malaysia Book of Record telah berjaya dan sudah tercatat di dalamnya..hahahaha.

Lepas ni aku dah boleh relax2 dan suka2 hatiku bila nak update. Tiada lagi sakit jiwa, tekanan perasaan, perah otak dan bil letrik melambung. Masalahnya sekarang tiada pengalah so tiadalah kari kepala ikan...hampehhhh!

Kepada kengkawan yang turut sama mencipta rekod TAHNIAH diucapkan dan aku amat berbangga sekali korang sanggup manyahut cabaran gila bab aku ini. Mungkin kita boleh buat lagi dilain bulan jika ada permintaan dari para blogers....ade ke? Mungkin kita sediakan hadiah untuk memeriahkannya lagi.

Test Power
Tadi pagi sementara menunggu Qis habis Kem Bistari Solat Tahun 1 kat sekolah  rendah dia, kami sempat pergi Cyberjaya untuk mengasah skil karat aku ni. Macam biasa Nurullah jadi mangsa. Aku tengok cyberjaya amat menarik untuk bergambar. 









3 comments:

Aida Nurni said...

kagum dgn nurul. ngandung anak pompuan tapi masih cantik. aku dulu ngandungkan Aryssa, Naza pun tak terliur!!!! Comot sehhhhhhhh

Peri Ungu said...

encik hby, sila visit blog ni, rasa2 anda perlukan menatang ini untuk mengcapture gamba dengan lebih hebat. http://bed-pod.blogspot.com/

CorneaMelayu said...

sempat lg tu...aku?...x pt lepas road block daaa...payah skit...

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY


About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

Visited