Monday, February 16, 2009

Qistina 7 bulan...

Hari ini hari ke-16 cabaran mengupdate blog. Nak tak nak terpaksa update gak, ada tak ada cerita terpaksa cerita gak, malas tak malas terpaksa buat tak malas gak, suka tak suka.....uuuudah3...bila nak habis daaaa...

Pikir punya pikir...gali punya gali terjumpa lah aku akan clip video ini. Qistina semasa berumur 7 bulan. Time tu rekod pakai digital camera tapi time tu digital camera boleh rekod gambar sahaja tanpa suara...bisuuu.


Tangan yang mencubit Qis dgn kasar itu adalah tangan ibunya...di ending video Qis jebek nak nangis...sakit kot.




Kini Qis sudah berumur 7 tahun dan sudah bersekolahpun. Sayyyyyaaanggggg...Qistina.

7 comments:

Peri Ungu said...

uish!! sungguh ganaz tangan yang mencubit tina itu!

Aida Nurni said...

chumel qistina... moments like this takkan dtg balik. mujur mu ada tangkap gambar...

Anonymous said...

alohh...ko dubbing je la suara Qistina skrg ni...soh dia buat suara kecik cam upin!

Unknown said...

mak dia memang ganas...tapi comel betul lah tina masa tu, mcm anak cina pun ada koi tgk.

hedgebeewhy said...

the elf
itu baru dia cubit tina...kalu dia cubit aku lagi ganazzzz!!! hehehe

sot
mujur mujur...

momotami
doh tok same dohhh suare kociknya...

ieta
awok pong tahu....

Anonymous said...

tina butang baju abang mane tina??
the eif buleh pinjam suar...teringin nak posing mcm awak.haaa

Peri Ungu said...

anonymous,

wahai encik, nak pinjam sluar ek. buleh......blahhhh

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY


About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

Visited