Wednesday, February 18, 2009

Ada Bau!!!

Hari ini aku tak dapat nak concentrate berkarya pasal tetiba ada bau dalam rumah aku ni...bau kencing kucing. Sejak bila lak aku ada bela kucing...tiada! Kot kencing tikus kot...tapi macam tak pernah kelihatanpun kelibat siti tu. Habis bau apa hah??? Korang tau tak? Cuba korang bukak lobang hidung korang luas2 pastu tarik nafas slow2...ada bau tak? Takde! 

Tak pe nanti aku pi investigate mana datangnye bau itu. 

1 comment:

cat bunge said...

bau yg mcm taik tu... perasan x...misteri...????!!

There was an error in this gadget

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY

About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Visited