Wednesday, February 25, 2009

Hari Ketiga (Last Day)

Tamat sudah photocamp, Alhamdulillah...semuanya selamat.

Banyak yang dapat aku belajar di sini. Ianya membuatkan aku lebih faham macamana nak ambik gambar yang bagus. Cuma apa yang perlu lagi aku cari, gali dan polish ialah kreativiti aku dalam setiap gambar. Kadang2 buntu utk mencari angle yg menarik dan pose yang bagus.

Menang
Apa yang best, grup aku menang Kumpulan Terbaik Photocamp 4. Dapat medal dan sijil. Buat Facie aku Moqh...ko memang superb! Buat Juhairi, Soufee, Saed, Kannan, Ita dan Jua...Tahniah....Well done, keep it up. Teamwork yang sangat baik dari mereka. Aku suka kami macm satu family, walaupun kadang2 presure dgn assigment tapi dgn lawak2 bodoh korg terumata sekali mat kelantan tu (Soufee) mmg boleh menghilangkan dahaga....hahahahax10

Malam ni aku tak sempat nak upload lagi gambar2 aku kat photocamp ni pasal penat sangat semalam tidur jam 3.30 pagi pastu subuh dah bangun utk assgmt hari ni. Insyaallah besok aku uploadkan.

6 comments:

CorneaMelayu said...

bro...sok email kat gua gambar gua yg ada dlm dslr lu tu...

Aida Nurni said...

yey... dah nak masuk keje. leh aku blaja dgn ko. free je kan?

Peri Ungu said...

terima kasih kerana telah mengotakan janji mu untuk menang jadi best group. saya kagum dan gumbira rasa nya hati...coklat cair dinikmati...choki choki..eh silap.

eh, bukan masuk keje ari jumaat ke? ape2 pon cant wait to see ur pictures! cayalah!!

Anonymous said...

nnt dah upload pic group3 yg ramai2 yg sblm blk tu, do let me know ok.

jua nak pic tu

Anonymous said...

taniah

arghzernol said...

gua masih tertnya2.. Adakah gaya pengambilan gamba lu masih sama atau dah bebeza.. erk! Ari tu flash kau nyala ke tak?
CAYA LAH BRO.. Bravo!

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY


About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

Visited