Thursday, February 19, 2009

3 Hari Lagi...

Makin dekat makin terfikir-fikir pula di fikiranku. Apa yang bakal aku tempuh di Photocamp 4 (Kursus Fotografi) pada 23 sehingga 25 Februari ini. Kursus yang di asaskan oleh salah seorang fotografer terkenal di seantero dunia, Saiful Nang...(ye ker seantero, lebih kurang la pasal kalu tengok portfolionya boleh dikatakan sebegitulah).

Tadi petang aku buat panggilan ke Candid Syndrome, nak confirmkan apa yang perlu aku bawa. Kebiasaannya aku laiase dgn staffnya yang bernama Jastina tapi tadi petang aku call katanya Jastina dah resigned. Staf baru, Salha yg ambil alih tugasnya. Salha kata aku perlu bawa Camera (ofcoz la...), laptop, towel dan mungkin selimutpun. Apala punya cokia resort, selimutpun kena bawa sendiri ke? 

Kalau ikut jadual asal camp kami di Ulu Langat tapi telah diubah ke D'Ark Training Resort, Janda Baik. Alamak....45km dari R&R Sepah, Genting Highland. Kami kena bermalam di situ selama 3 hari 2 malam. Jadualnya start dari jam 9 pagi sampailah ke 12 malam, perghhhh...kauw kauw punya kelas ni tapi takpe aku suka pasal aku minat!

Yang mas alahnya ialah apa akan jadi pada blog aku...huwahuwaahuwaaa!!! Ada 3G tak kat sana, ada internet tak? ada coverage tak? Huhhh...kudoakan atleastpun boleh buat call. Kalu tidak tewasla aku untuk mencipta rekod mengupdate blog setiap hari dibulan Februari ini. The elf dan SOT tu memang pelahap punya orang pulak tu. Argghhhh...jangan harap la woiiiiii!!!!

Aku akan carpool dengan Pojie ke sana, naik keta korea. Pojie dengan D80 barunya yang dibeli dengan duit poketnya sendiri manakala aku pula dengan 400D yg opis punya. Kami berdua melangkah ke sana dengan visi dan misi yang menggunung setinggi gunung everest. Dan apabila kami pulang, kami akan pulang dengan cita cita.....cita cita arghhh tak payah la nak citer!




5 comments:

Peri Ungu said...

Jangan lupa janji kita tau? keep an eye and kalau boleh culik dan interrogate die!!!!

Anonymous said...

Kim salam kat janda tu eh...

hedgebeewhy said...

the elf
don worry...akan ku culik janda yg baik itu utk adikmu.

momotami
kim salam je? kim la duit sekali!

Aida Nurni said...

erk. nanim kirim janda? tak mungkin. aku tau nanim kirim apa... alalalalalala...

hedgebeewhy said...

sot
spoil la lu!

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY


About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

Visited