Sunday, December 21, 2008

Aduhai isteriku

Genap seminggu isteriku yang bernama Nurul tiada dirumah. Hanya aku dan anakku yang bernama Qistina sahaja tinggal di rumah. 

Oppsss ayat tu bunyi mcm ada banyak bini pulak...sori darling, kaulah satu satunya isteriku, tiada 2 tiada 3. Kaulah puuuujaan hatiku...sudah ku bilang dari dulu, kau ku ibaratkan mcm supermarket (maknanya perfect, kan kat supermarket apasaja yg kita nak beli ada dijual kat situ).

Walaupun sikalang ini ada mcm2 supermarket baru dibuka tapi bagiku kaulah supermarket halal yg suka kukunjungi. (yang lain tu non halal..hahaha).

Tinggal 3 hari lagi, Rabu ni aku & Tina akan ke PD jemput Mamanya pulang. Nurul kursus induksi 10 hari kat Glory Beach Resort, PD. 

Tak pernah kami berpisah selama ni, paling kuatpun 3 hari 2 malam...ceh mcm pakej cuti plak. Nasib baik ada Tina, taklah sunyi sgt. Tinaaa...arghhhh

3 comments:

the elf said...

patutla muka cam sadin je kat office. rupanya rindu kat bini.kesian

Hidemichimomotani said...

Belajarlah idup berdikari...makan kari nasi kandar je pandai!

hedgebeewhy said...

the elf
muka mcm sadin pasal sejak ketiadaan isteri ni hari2 makan sadin.

momotani
bro dari umur 2 taun lagi aku dah blajar hidup berdiri diatas kaki sendiri pasal tu aku suka makan kari...hehe

There was an error in this gadget

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY

About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Visited