Saturday, April 11, 2009

Antara percaya atau tidak...

Hari ini adik-adik aku dan mak datang rumah, lepak dan tidur dirumah aku. Biasalah kalau dah berkumpul, lepak depan TV sambil menonton sambil tulah jugak kami bercerita dan bergelak ketawa.

Tetiba selepas habis Konsert Akademi Fantasia, adik perempuan aku bukak satu topik cerita yang agak menarik untuk aku terus mendengar. Korang pernah dengar website "http://www.peteranswers.com/". Website Peter Answer ni boleh menjawab apa saja soalan yang kita tanya.

Yang peliknya kalau korang ada hilang barang dia boleh bagi tau kat mana barang tu terletak dan memang barang tu ada kat situ. Itulah yang terjadi kat member anak buah aku ni. Mulanya dia cam tak percaya so balik diapun nak try.

Anakbuah akupun try la main dgn siPeter ni...tanya siapa nama neneknya, Peter jawab Zaharah...aik camana si Peter ni tau nama melayu ni betul lak tu. Try tanya lagi warna apa baju adiknya pakai, jawab Peter..merah, betul jugak. Tanya lagi mak diorang tgh buat apa? Jawabnya tgh engage dgn seseorang. Terus adiknya naik atas tgk maknya, memang betul tgh engage dgn seseorang. Fuhhh!...dah mula suspen! Tanya kat mana dia berada? Jawab Peter...dalam masterbedroom....arrgghhh...apalagi masing masing dah mula takut dan taknak main lagi.

Aku macam tak percaya tapi takkan anakbuah dan mak2nya sekali nak tipu kami. Tapi kalu nak percaya cam tak masuk akal. So kami pun try la jugak....kalu korang nak tau try la sendiri.

Hidup ini penuh dengan misteriiiiiii...

1 comment:

Peri Ungu said...

serius?

ish macam spirit of the coin je.

tak mau ah...takut

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY


About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

Visited