Sunday, March 22, 2009

Single Terbaru

Mungkin kerana kurangnya bakat menghafal lagu2 terkini ataupun lagu2 terkini tidak berkualiti untuk dinyanyikan maka Qis memilih jalan untuk menyanyi lagunya sendiri. Dan apa yang lebih hebat lagi beliau juga cuba mengarah, merakam dan menerbitkan sendiri video klip tersebut. Tapi sayang beliau tidak sempat menghabiskan rakaman lagu beliau kerana diakhir rakaman Qis telah di kejutkan dengan kehadiran tuan punya handphone...kantoiii!

7 comments:

the elf said...

err..lagu ape yg cuba dinyanyikan sebenarnye?

Hidemichimomotani said...

mcm videoclip Alanis Morisette!

dcrysz said...

wah... syedihnyer lagu nih....huhuuhu....
lagu ape sebenaunyer nih...ish ish ish...konpius nih

hedgebeewhy said...

the elf
kan aku dah ckp, lagu tu lagu terbaru ciptaannya sindri...hihuhi

hide
alanis morisette mcm dia la...

dcrysz
bukan lagu sedih tapi sedih lagu mccm tu.

oneampang said...

OK lah tu, dah besar sikit boleh cipta lagu ni...:)

hedgebeewhy said...

one
ceh...dah ada bloggggggggggg!!! you're most welcome!

school of thoughts said...

tone ada... tapi qis kena lebih move... pakai kasut tinggi ke? tak pyhla... awak nampak kaku je nanti... ok... saya jumpa awak minggu depan...
'pnegkritik tetap rancangan anakku jadi artis'

ahaks.

There was an error in this gadget

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY

About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Visited