Monday, October 12, 2009

Cukur Botak











Acara membotakkan kepala Adana telah berlangsung dengan jayanya. Sudah 5 bulan lebeh umurnya baru aku bersedia untuk mencukurnya. Pencukurnya adalah Amer dibantu oleh isterinya. Aku dan Nurul tukang tengok je..heheh. Orang kata elok cukur sampai 7 kali nanti anak jadi pandai...betul ke? Patutla aku kurang pandai...tak cukup 7 kali. Kalu sekarang cukur kasi 7 kali boleh jadi pandai tak? Tetiba terbayang wajah Mazli & Pakcu...memang bijak!

8 comments:

Peri Ungu said...

adana dah botak. tapi masih cute. tapi tak boleh blah la komen yg last tu..ngok lah

corneamelayu said...

mana kau dpt ni, 7 kali cukur botak jadi pandai?...jgn memain..khurafat nanti...hehehe...adana=qis...sebijik bro..

school of thoughts said...

ye. 7 kali. benarkah? ada sapa2 leh bagi feedback? Aryssa hari tu tak botak... sbb sayang tgk rambut selebatnya... Onni dia kata Ummi dia pun dulu tak botak...ok jer... tapi, if anak keduaku lelaki,akan kubotakkan beliau... (anakkedua? bila?hehhehe)

school of thoughts said...

lagi satu. bila nak amik gambar kami di tepi tangga? bagitau awal... leh make up...

MASSUPI said...

kesiannya dia kena botak. She looks like her sister very much, cute like her mother

hbyphotography said...

Cornea
entahlah org tua2 gak yg bagi tau.

sot
gambar tepi tangga...apsal korg nak sgt kat tepi tangga tu ha?

massupi
cute like her father too!

Redza Zakaria said...

sweet....engat kisah aku kecik2 mesti mcm nie kan..???...

ramuan herbal said...

lucu banget foto nya,
jadi ke ingetan masa kecil

There was an error in this gadget

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY

About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Visited