Thursday, June 25, 2009

Chakkk!!!

Melihat akan wajah anak hilang segala masalah, tension dan stress. Lebih-lebih lagi kalau anak yang masih digelar baby ni. Inilah saat-saat yang ditunggu-tunggu oleh aku untuk boleh bermain-main dengannya. Kalu sebelum ni buatlah muka macamana kelakar sekalipun tapi dia pandang tanpa ada apa-apa perasaan pastu jeling ke tempat lain. huhh!...sombongnyeee.

Tetapi sekarang ni dah mula kurang sombongnya tu. Dah ada respon sikit. Cuma bunyi ketawa tu masih belum kedengaran lagi. Takpe, mungkin seminggu dua lagi kot.

1 comment:

Ummu Abiha said...

macam penah kulihat wajah ini...
ada iras ngan sorang photographer tu lah.. tapi di mana ye?
hahahaha

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY


About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

Visited