Sunday, May 24, 2009

Oh Adana!

Semakin hari semakin bulat, apa tidaknya asal terjaga je nak susu dan bila dah kenyang pulak sambung balik tidur. Itulah aktiviti harian Adana hinggakan Qis boleh cakap "Bestnya jadi Adana tak payah pegi sekolah, dok rumah je!"

Kuning Adana dah semakin baik cuma tang matanya masih ada kekuning-kuningannya. Menurut kata doktor tanda tanda kuning tu memang lambat sikit nak hilang walaupun kuningnya sudah beransur baik.

Kalau dulu tidur malamku memang lena diulit Nurul tapi sekarang ni tak lena diusik Adana. Budak ni memang jaga malam tapi nasib baik la Nurul masih dalam cuti jadi dia aje la yang layan Adana. Kekadang aku kena jugak bangun buat susu dalam mamai mamai.

Gambar Adana tu aku shoot pagi Sabtu dan Ahad tadi. Aku tengok Nurul pakaikan baju yang Peri Ungu bagi, lalu dengan pantas aku capai kamera dan snap berpuluh-puluh shot pasal pesan si Peri Ungu ni kalau pakai baju tu tolong ambek gambar, jadi aku ambek la gambar demi tak menghampakan permintaannya sambil tu boleh la jugak aku asah skil aku sampai tajam menikam.





5 comments:

Peri Ungu said...

suka~sangat~

corneamelayu said...

tajam amat...

hedgebeewhy said...

ye ke mat?

Mika said...

Hye adana yang jambu. Boleh mika mintak fon num? ehehehe

hedgebeewhy said...

boleyy...tapi mika tanya la papa kite dulu.

There was an error in this gadget

bg

My Blog List

HEDGEBEEWHY PHOTOGRAPHY

About Me

My photo
Aku adalah aku, hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredhaanNya. Sesungguhnya aku seorang hamba Allah yang banyak kekurangan dan aku sentiasa mencuba untuk mencari cahayaNya.

Followers

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Visited